Ամենօրյա սպասարկում
և գրանցում

Արհեստավարժ տեխնիկական սապասարկման պարբերական իրականացումը թույլ կտա մշտապես աջակցել Ձեզ պատկանող Toyota ավտոմեքենայի կոնստրուկտորների կողմից ներդրված այնպիսի որակներ, ինչպիսիք են՝ աշխատունակությունը, անվտանգությունն ու հուսալիությունը: Դա նաև կօգնի Ձեզ առավելագույնս տնտեսել Ձեր կողմից ավտոմեքենայի վրա կատարվող ներդրումները:

Գրանցվեք ՏՍ-ին առցանց

Գրանցվեl տեխսպասարկման

Բացի պարտադիր և ներառված հաջորդ հիմնական պարբերական սպասարկումից, կախված Ձեր ա/մ տեխնիկական վիճակից և վազքից, կարող են պահանջվել լրացուցիչ սպասարկման աշխատանքներ, որոնք ներառված չեն հիմնական տեխնիկական սպասարկման արժեքի մեջ: Դուք կարող եք տեղեկատվություն ստանալ նման աշխատանքի անհրաժեշտության և դրանց արժեքի մասին՝ հատուկ լիազորված դիլեր/գործընկերոջ ծառայության խորհրդատուից:

Այս տեղեկատվությունը առաջարկ չէ, ներառյալ հրապարակային (ՌԴ ՔՕ 437-րդ հոդվածի 2-րդ կետ) և միայն տեղեկատվական նպատակների համար է: Սպասարկման գների մասին լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել Toyota-ի /Lexus-ի լիազորված դիլերներին/գործընկերներին:

«Տոյոտա Մոթոր» ՍՊԸ-ն ապրանքների/ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկատվության համախմբողի սեփականատեր չի հանդիսանում՝ սպառողների իրավունքների պաշտպանության վերաբերյալ ՌԴ օրենսդրության, այլ հավասառազոր է «Ինտերնետի» շուկայի կամ էլեկտրոնային առևտրի կամ նմանատիպ այլ հարթակի իմաստով:

Ա/մ արտադրող-գործարանի ստանդարտը աշխատանքի կատարման համար հաշվարկված փաստացի ստանդարտ է, որն իր մեջ ներառում է տեխնիկական սպասարկման մի շարք գործողություններ կատարելու և համապատասխան գործողություններ կատարելու համար անհրաժեշտ բոլոր գործիքների պատրաստման ստանդարտը:

Այս ստանդարտը չի ներառում ա/մ վերցնելու, լվանալու, շրջանային զննում և որակի վերահսկում իրականացնելու, փաստաթղթեր պատրաստելու, մեքենա թողարկելու ժամանակ:
Կախված ա/մ տեխնիկական վիճակից, աշխատանքներ իրականացնելու փաստացի ժամանակը կարող է տարբերվել ստանդարտից: