Ունե՞ք հարցեր կապված հետերաշխիքային աջակցության ծրագրի հետ։
Մանրամասների համար՝ նշեք Ձեր հեռախոսահամարը և մեր աշխատակիցը կկապվի Ձեզ հետ։

Հաջողության ճանապարհին կարևոր է վստահ լինել ինքներդ ձեր և սեփական մեքենայի հնարավորությունների վրա։ «7 տարի վստահություն» * — սա եզակի հետերաշխիքային աջակցության ծրագիր է, որի մեջ ընդգրկվում է հնարավոր անսարքությունների շտկում, որը հանդիսանում է արտադրողի կողմից թերություն։ Ապահովեք Ձեզ հարմարավետությամբ, անվտանգությամբ և հուսալի պաշտպանությամբ հնարավոր ծախսերից երկար տարիների ընթաղքում։

Ծրագրի լուսաբանումն ու ծրագրի ամբողջական կանոնները հաճախորդի համար՝ հասանելի է այստեղ


ԻՆՉՊԵՍ Է ԱՇԽԱՏՈՒՄ ԾՐԱԳԻՐԸ


Գործում է բոլոր Toyota ավտոմեքենաների համար մինչև 7 տարի կամ 160 000 կմ վազք առաջին վաճառքի պահից։


Ակտիվանում է ամեն տեխնիկական սպասարկամ ժամանակ 12 ամսում կամ 10 000 կմ վազք։


Ծածկում է հնարավոր անսարքությունները, որոնք հանդիսանում են արտադրական թերություններ։


ՁԵՐ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Պաշտպանություն չնախատեսված ծախսերից
Պաշտպանություն հնարավոր չնախատեսված ծախսերից մինչև ավտոմեքենայի 7 տարին առաջին վաճառքից սկսած կամ մինչև 160 000 կմ վազք։

Ծրագրին մասնակցելու հավելավճարի բացակայություն
Բավական է անցնել տեխնիկական ստուգման բոլոր կանոնակարգերը պաշտոնական դիլերի մոտ

Մնացորդային արժեքի բարձրացում
Վազքով ավտոմեքենաների վաճառքի դեպքում ծրագրի առկայությունը բարձրացնում է դրա մնացորդային արժեքը և իրացվելիությունը երկրորդական շուկայում

Պաշտոնական ծառայության որակ
Միայն օրիգինալ պահեստամասեր և ծախսվող նյութեր, բարձրորակ ստանդարտի աշխատանքի որակ

ԾՐԱԳՐԻ ԱԿՏԻՎԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸф
«7 ՏԱՐԻ ՎՍՏԱՀՈՒԹՅՈՒՆ»

  • Ավտոմեքենայի տարիքը (ավտոմեքենան առաջին հաճախորդին հանձնելու օրվանից) սկսած 2 տարուց կամ 90 000 կմ վազք (կախված, որն առաջինը կլրանա), բայց ոչ մեծ քան 7 տարի կամ 160 000 կմ վազք (կախված, որն առաջինը կլրանա)։
  • Դուք պետք է անցնեք տեխնիկական ստուգւմերի բոլոր կանոնակարգերը պաշտոնական դիլերի մոտ։
  • Օգտագործոլ միայն օրիգինալ պահեստամասեր, յուզեր և տեխնիկական հեղուկներ, ձեռք բերված պաշտոնական դիլերի մոտից
  • Ծրագրի անխափան ակտիվացումն ապահովելու համար տեխնիկական սպասարկման պարտադիր այցեր համապատասխան կանոնակարգին (ամեն 12 ամսում կամ ամեն 10 000 կմ վազք)
ԱԿՏԻՎԱՑՄԱՆ ՍԽԵՄԱՆ
Toyota-ի նոր ավտոմեքենաների գնորդներ
  • — Ծրագրի ակտիվացման շրջանը՝ սկսած 2 տարուց կամ 90 000 կմ վազք, բայց ոչ մեծ քան 7 տարի կամ 160 000 կմ վազք։
  • — Տեխնիկական սպասարկման պարտադիր այցեր համապատասխան կանոնակարգին (ամեն 12 ամսում կամ ամեն 10 000 կմ վազք)։
  • — «Վստահության ակտիվացում» ծրագիրը վերաբերում է նոր Toyota ավտոմեքենաներին, որոնք հաճախորդների կողմից գնվել են Ռուսաստանի Դաշնությունում Toyota-ի լիազորված դիլերներից՝
Toyota ավտոմեքենաների սեփականատերեր
  • — Պաշտոնական դիլերի մոտ տեխնիկական սպասարկման բոլոր կանոնակարգերն անցնելու անհրաժեշտություն։
  • — Ծրագրի ակտիվացման շրջանը՝ սկսած 2 տարուց կամ 90 000 կմ վազք, բայց ոչ մեծ քան 7 տարի կամ 160 000 կմ վազք։
  • — Տեխնիկական սպասարկման պարտադիր այցեր համապատասխան կանոնակարգին (ամեն 12 ամսում կամ ամեն 10 000 կմ վազք)։
Toyota Certified ծրագրով օգտագործված ավտոմեքենաների գնորդներ
  • — Ծրագրի ակտիվացման շրջանը՝ սկսած 2 տարուց կամ 90 000 կմ վազք, բայց ոչ մեծ քան 7 տարի կամ 160 000 կմ վազք։
  • — Տեխնիկական սպասարկման պարտադիր այցեր համապատասխան կանոնակարգին (ամեն 12 ամսում կամ ամեն 10 000 կմ վազք)։
  • — «Վստահության ակտիվացում» ծրագիրը վերաբերում է նոր Toyota ավտոմեքենաներին, որոնք հաճախորդների կողմից գնվել են Ռուսաստանի Դաշնությունում Toyota-ի լիազորված դիլերներից՝


ԻՆՉՈՒ Է ԿԱՐԵՎՈՐ ԱՆՑՆԵԼ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ԴԻԼԵՐԻ ՄՈՏ

Մեխանիկներ մասնագիտական հմտությունների բարձր մակարդակով, ովքեր անցել են համապատասղխան ուսուցում հիմնված Toyota Motor LLC ընկերությունում։

Պահեստամասերի իսկության երաշխիք (առանց կեղծիքի) Մասերի երաշխավորված ընտրություն հենց Ձեր ավտոմեքենայի համար։

Երկրորդական շուկայում կկարողանաք վաճառել Ձեր ավտոմեքենան ավելի բարձր արժեքով։

* «Վստահության 7 տարի» Ծրագիրը (այսուհետ ՝ «Ծրագիր») Հաճախորդների աջակցության ծրագիր է, որը տրամադրվում է արտադրողի երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո, որը ներառում է ավտոմեքենայի անսարքությունների վերացում (այսուհետ «ա/մ»), որոնք հանդիսանում են արտադրական թերություններ (ա/մ արտադրության գործընթացում ծագած նյութական կամ աշխատանքային թերություններ): Ծրագրի նպատակներում ա/մ անսարքությունները ներառում են անսարքություններ, որոնք տեղի են ունեցել ա/մ վրա արտադրողի երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո և անմիջապես Հաճախորդի կողմից Ծրագրի շրջանակներում աջակցության համար Դիլերների հետ կապվելուց առաջ: Ծրագիրը արտադրողի երաշխիքային ժամկետի երկարաձգում չի հանդիսանում: Ծագիրն իրականացվում է Toyota Motor LLC-ի լիազորված Դիլերների/Գործընկերների/Լիազորված սպասարկման կենտրոնների կողմից: Սույն առաջարկը միայն տեղեկատվական նպատակների համար է, որը չի հանդիսանում հանրային առաջարկ (հոդվա 435, 437 ՔՕ ՌԴ)

** Տեղեկատվությունը գնի մասին ներկայացվում է ՀԻՄՆԱԿԱՆ*** տեխնիկական սպասարկման հետ կապված` համաձայն ավտոմեքենայի արտադրողի (այսուհետ` ա/մ) կանոնակարգերի և միայն տեղեկատվական նպատակների համար է: Հատուկ լիազորված դիլեր/գործընկերոջ հիմնական տեխնիկական սպասարկման փաստացի գինը կարող է տարբերվել պաշտոնական կայքում նշվածից:
*** ներառյալ ա/մ արտադրողի կանոնակարգերում նշված նվազագույն աշխատանքը և փոխարինվող պահեստամասերի ցանկը։

Բացի պարտադիր և ներառված հաջորդ հիմնական պարբերական սպասարկումից, կախված Ձեր ա/մ տեխնիկական վիճակից և վազքից, կարող են պահանջվել լրացուցիչ սպասարկման աշխատանքներ, որոնք ներառված չեն հիմնական տեխնիկական սպասարկման արժեքի մեջ: Դուք կարող եք տեղեկատվություն ստանալ նման աշխատանքի անհրաժեշտության և դրանց արժեքի մասին՝ հատուկ լիազորված դիլեր/գործընկերոջ ծառայության խորհրդատուից:

Այս տեղեկատվությունը առաջարկ չէ, ներառյալ հրապարակային (ՌԴ ՔՕ 437-րդ հոդվածի 2-րդ կետ) և միայն տեղեկատվական նպատակների համար է: Սպասարկման գների մասին լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել Toyota-ի /Lexus-ի լիազորված դիլերներին/գործընկերներին:

«Տոյոտա Մոթոր» ՍՊԸ-ն ապրանքների/ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկատվության համախմբողի սեփականատեր չի հանդիսանում՝ սպառողների իրավունքների պաշտպանության վերաբերյալ ՌԴ օրենսդրության, այլ հավասառազոր է «Ինտերնետի» շուկայի կամ էլեկտրոնային առևտրի կամ նմանատիպ այլ հարթակի իմաստով:

Ա/մ արտադրող-գործարանի ստանդարտը աշխատանքի կատարման համար հաշվարկված փաստացի ստանդարտ է, որն իր մեջ ներառում է տեխնիկական սպասարկման մի շարք գործողություններ կատարելու և համապատասխան գործողություններ կատարելու համար անհրաժեշտ բոլոր գործիքների պատրաստման ստանդարտը:

Այս ստանդարտը չի ներառում ա/մ վերցնելու, լվանալու, շրջանային զննում և որակի վերահսկում իրականացնելու, փաստաթղթեր պատրաստելու, մեքենա թողարկելու ժամանակ:
Կախված ա/մ տեխնիկական վիճակից, աշխատանքներ իրականացնելու փաստացի ժամանակը կարող է տարբերվել ստանդարտից: