Toyota
Տոյոտա Երևան
Ք. Երևան, Ադմիրալ Իսակովի պողոտա 22
+374 (10) 777-010 Զանգել

Սեզոնի փոփոխությունը ճանապարհային բարդ պայմանների ժամանակաշրջան է ինչպես քաղաքում, այնպես էլ դրանից դուրս: Բայց անկախ իրավիճակից, կարող եք հույսը դնել Toyota- ի աջակցության վրա: Ճանապարհային Աջակցությունը երաշխիք է, որ ձեր բոլոր ծրագրերը կիրականանան:

<<ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ>> ԾՐԱԳԻՐԸ, ՁԵՐ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆ Է, ԵԹԵ

  • Դուք ցանկանում եք 24/7 աջակցություն ունենալ ճանապարհի ցանկացած դժվար իրավիճակում:
  • Դուք ցանկանում եք պահպանել շարժունակությունը, անկախ նրանից, թե ինչ է պատահում:
  • Դուք չեք ցանկանում ժամանակ ու ջանք վատնել ճանապարհին անսպասելի խնդիրները լուծելու համար:

 

ԾՐԱԳՐԻ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

Օգուտ

Ճանապարհային միջադեպի դեպքում դուք կխուսափեք անսպասելի ծախսերից:

Վստահություն

Ձեր ճանապարհը կշարունակվի ինչպես պլանավորված է ՝ անկախ նրանից, թե ինչ կլինի

 

Աջակցություն դժվար իրավիճակներում

Կարիք չկա ինքներդ անիվը փոխելու կամ մարտկոցը լիցքավորելու

Շարժունակություն

Ճանապարհորդությունը շարունակելու ծառայությունների շնորհիվ ՝ տաքսի, փոխարինող մեքենա և այլն: - պետք չէ փոխել ձեր ծրագրերը

 

 

ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ <<ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ>> ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՄԱՐ

 

Toyota մեքենաները հայտնի են իրենց լեգենդար հուսալիությամբ: Բայց նույնիսկ նրանց հետ միասին կարող եք հայտնվել չնախատեսված իրավիճակում: Նման դեպքերի համար մենք տրամադրել ենք <<Ճանապարհային Աջակցության>> պրոֆեսիոնալ ծրագիր: Համոզված եղեք, որ ինչ էլ որ պատահի, դուք խնդրի հետ մենակ չեք մնա:

 

Ձեր քաղաքից բացակայելու դեպքում, մեքենայի պատասխանատու պահեստավորում և Տոյոտա Դիլերի մոտ վերանորոգում (նաև աշխատանքային ժամերից դուրս)

  • Տաքսի Toyota- ի դիլերից ` ճանապարհորդությունը շարունակելու համար: 
  • Տաքսի դեպի Toyota դիլեր ՝ վերանորոգումից հետո մեքենան վերցնելու համար

 

Տեղեկատվական և տեխնիկական աջակցություն հեռախոսով:

  • Գնացքով և/կամ ինքնաթիռով ճանապարհորդության շարունակության կազմակերպում:
  • Մեքենայի վերանորոգման ընթացքում Ձեզ հյուրանոցներում տեղավորման կազմակերպում: 
  • Փոխարինող փոխադրամիջոց ձեր մեքենայի նորոգման ժամանակի համար

 

Ծառայություն «Սթափ վարորդ»:

Արտակարգ իրավիճակների հանձնակատարի ծառայություններ այն դեպքում, երբ ձեր մեքենան կդառնա ճանապարհատրանսպորտային պատահարի մասնակից:

 

Էվակուացիա դեպի Toyota- ի մոտակա դիլեր:

Էվակուացիա դեպի Toyota- ի մոտակա դիլեր:

 

 

Ծրագրի շրջանակներում ծառայությունների մատուցման կանոններ Ծրագրին մասնակցող այլ Toyota մեքենաների համար (PDF) Ծրագրի շրջանակներում ծառայությունների մատուցման կանոններ Toyota Land Cruiser 300-ի համար (PDF) Toyota դիլերին դիմելու դեպքում

Հոգ տարեք ձեր Toyota- ի մասին օրական 24 ժամ, շաբաթական 7 օր, տարին 365 օր: Հարցրեք մեր Toyota- ի դիլերներից որևէ մեկին <<Ճանապարհային Աջակցություն>> ծրագրին միանալու պայմանների մասին:

 

Հաճախ տրվող հարցեր՝

 

Ի՞նչ է <<Ճանապարհային Աջակցություն»:
 
<<Ճանապարհային Աջակցություն>> ծառայությունների եզակի շարք է, որը ձեզ ապահովում է անվտանգության և հարմարավետության բարձրակարգ մակարդակ ճանապարհի վրա տեղի ունեցող արտակարգ իրավիճակների դեպքում
 
 
Ի՞նչ ծառայություններ կարող եմ ստանալ <<Ճանապարհային Աջակցություն>> ծրագրի շրջանակներում:
 
  • հեռախային տեղեկատվական և տեխնիկական աջակցություն;
  • վերանորոգում անսարքության տեղում;
  • շարժիչը արտաքին էներգիայի աղբյուրից սկսելը;
  • վնասված անիվի վերանորոգում / փոխարինում;
  • մինչև 10 լիտր դիզելային կամ բենզինային վառելիքի առաքում;
  • կողպված դռների, կապոտի, մեքենայի բեռնախցիկի բացում;
  • տեղում այլ փոքր վերանորոգումներ (հիմնական մարտկոցներում մարտկոցների փոխարինում և այլն);
  • տարհանում Toyota- ի մոտակա դիլերային վաճառքին;
  • «Սթափ վարորդ» ծառայություն: Տրամադրվում է ոչ ավելի, քան տարին երկու անգամ.
  • այն դեպքում, երբ հաճախորդի մեքենան կդառնա ճանապարհատրանսպորտային պատահարի մասնակից, արտակարգ իրավիճակների կոմիսարի ծառայություններ
Ի՞նչ կլինի, եթե իմ մեքենան էվակուացրել են , և մեքենան հնարավոր չէ վերանորոգել նույն օրը, երբ Toyota- ի դիլերտ կապ հաստատվի:ների հե
 
Այս դեպքում հաճախորդին առաջարկվում է ընտրել հետևյալ ծառայություններից որևէ մեկը.
 
  • Վարորդի և (ոչ ավելի, քան չորս) ուղևորների համար տաքսիի տրամադրում Toyota- ի դիլերից դեպի հաճախորդի ցանկալի նպատակակետ .
  • Վարորդի և (ոչ ավելի, քան չորս) ուղևորների ուղևորության շարունակության կազմակերպում այլ տրանսպորտային միջոցների, այդ թվում ՝ գնացքի և ինքնաթիռի միջոցով.
  • Վարորդի և ուղևորների համար 4-րդ կարգի հյուրանոցում տեղավորելու կազմակերպում.
  • Նորոգման ժամանակահատվածի համար փոխարինող մեքենայի տրամադրումянваряգնված
Ավտոմեքենաների նորոգումն ավարտելուց հետո հետվերանորոգման տրանսպորտային ի՞նչ ծառայություններ են ինձ մատչելի:
 
  • հաճախորդի բնակության վայրից տաքսիով ճանապարհորդության կազմակերպում դեպի Toyota- ի դիլեր, որն իրականացրել է մեքենայի վերանորոգումը
  • տրանսպորտային այլ միջոցներով, ներառյալ գնացքով և ինքնաթիռով, հաճախորդի համար ճանապարհորդության կազմակերպում
Toyota- ի ո՞ր տրանսպորտային միջոցներն են ծածկված <<Ճանապարահյին Աջակցություն>> ծրագրով:
 

<<Ճանապարհային Աջակցություն >> ծրագիրը տարածվում է բոլոր նոր տրանսպորտային միջոցների վրա.

  • Toyota Land Cruiser 200 (արտադրության շրջան ՝ 2015-ի սեպտեմբերից) - գնված 2015-ի նոյեմբերի 04-ից - 2018-ի դեկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածում;
  • Toyota Land Cruiser 200 - գնված 2019 թվականի հունվարի 1-ից;
  • Toyota Land Cruiser 300 – գնված 2021 թվականի հուլիս 1-ից;
  • Toyota Land Cruiser Prado (արտադրության շրջան ՝ 2017-ի սեպտեմբերից) - գնված 2017-ի հոկտեմբերի 30-ից;
  • Toyota Fortuner (դիզելային վառելիք) - գնված 2018 թվականի փետրվարի 1-ից մինչև 2018 թվականի մարտի 31-ը ընկած ժամանակահատվածում;
  • Toyota RAV4 - ձեռք բերված 2018 թվականի օգոստոսի 1-ին;
  • Toyota Highlander - ձեռք բերված 2021 թվականի ապրիլի 1-ից;
  • Toyota Camry - Ձեռք բերված 2019 թվականի հունվարի 1-ին:

 

Որքա՞ն է տևում ծրագիրը գնման օրվանից:
 
2018-ի օգոստոսի 01-ից առաջ գնված տրանսպորտային միջոցների համար.
  • 3 (երեք) տարի Toyota Land Cruiser 200 և Toyota Land Cruiser Prado տրանսպորտային միջոցների համար;
  • 1 (մեկ) տարի Toyota- ի մյուս մոդելների համար:

 

2018 թվականի օգոստոսի 01-ից մինչև 2019 թվականի մարտի 31-ը գնված տրանսպորտային միջոցների համար.

  • 3 (երեք) տարի ՝ Toyota Land Cruiser 200 և Toyota Land Cruiser Prado տրանսպորտային միջոցների Toyota Dealer- ում 1 ամսվա սպասարկման պայմանով.
  • 1 (մեկ) տարի `Toyota- ի այլ մոդելների համար Toyota Dealer- ում 1 ամիս սպասարկման ենթակա:

 

2019 թվականի ապրիլի 01-ից գնված տրանսպորտային միջոցների համար.

  • 3 (երեք) տարի ՝ Toyota Land Cruiser 200, Toyota Land Cruiser 300 և Toyota Land Cruiser Prado մակնիշի ավտոմեքենաների Toyota- ի դիլերի մոտ ՏՍ1, ՏՍ 10,000 և ՏՍ 20,000 անցնելու պայմանով;
  • 1 (մեկ) տարի ՝ Toyota- ի այլ մոդելների համար Toyota Dealer- ում ՏՍ1 սպասարկման պայմանով
Ծրագիրը վավեր է Ռուսաստանի ողջ տարածքում: Կարո՞ղ եք այն օգտագործել այլ երկրներում»:
 
<<Ճանապարհային Աջակցություն>> ծրագիրը գործում է Ռուսաստանի Դաշնության, Հայաստանի և Բելառուսի Հանրապետության տարածքում `Toyota- ի դիլերների ներկայության քաղաքներում: Միևնույն ժամանակ, Toyota– ի դիլերների առկայության քաղաքներից դուրս ծածկույթը սահմանափակվում է այս քաղաքների արտաքին սահմանների շուրջ 200 (երկու հարյուր) կիլոմետր հեռավորության վրա (ավտոճանապարհով)
Ի՞նչ է ներառված <<Ճանապարհային Աջակցություն>>ծառայությունների մեջ:
 
<<Ճանապարհային Աջակցություն>> ծրագրի շրջանակներում մատուցվող ծառայությունները ներառում են. 
 
  • հեռախոսային տեղեկատվական աջակցություն;
  • տեխնիկական օժանդակություն և վերանորոգում անսարքության վայրում;
  • տարհանում;
  • մեքենայի պատասխանատու պահպանումը դիլերային գրասենյակում `շփման պահին այս կամ այն ​​պատճառով վերանորոգման անհնարինության դեպքում.
  • արտակարգ իրավիճակների հանձնակատար;
  • տաքսի `մեքենայի անսարքության դեպքում հաճախորդի համար ցանկալի նպատակակետ մեկնելու համար.
  • փոխարինող մեքենա `մեքենայի վերանորոգման պահին;
  • ամրագրում և տոմսերի վճարում, եթե անհրաժեշտ է շարունակել ձեր ճանապարհորդությունը գնացքով կամ ինքնաթիռո
  • վերանորոգման ընթացքում հյուրանոցում տեղավորում;
  • «Սթափ վարորդ» ծառայություն:

Ամբողջական կանոնները կարող եք գտնել www.toyota.ru կայքում
Toyota Land Cruiser 200 տրանսպորտային միջոցների համար ծրագրում կա՞ն տարբերություններ:
 
Այո Toyota Land Cruiser 200 տրանսպորտային միջոցների համար ծրագրի ծածկույթը երկարացվել է մինչև 300 կմ: այն քաղաքներից դուրս, որտեղ ներկա են Toyota դիլերները:
Բացի այդ, ծրագրի շրջանակներում մատուցվող ծառայությունների ցանկն ընդլայնվել է. 
  • Իրավաբանական օգնություն հեռախոսով
  • Տեղափոխում օդանավակայանից
  • Կոնսյերժ ծառայություն
Որքա՞ն է ծրագրի շրջանակներում ծառայությունների արժեքը:
 
Ծրագրի շրջանակներում և տարածքում գտնվող բոլոր ծառայությունները տրամադրվում են անվճար ընթացիկ ծրագրով փոխադրամիջոցների համար: Ծառայությունների համար վճարելու անհրաժեշտությունն առաջանում է, եթե ձեր մեքենայի համար նախատեսված ծրագիրն արդեն ավարտվել է, բայց, այնուամենայնիվ, այս ծրագրով նախատեսված ծառայություններ եք պահանջում: 

Ծառայությունների մասնակի վճարման անհրաժեշտությունն առաջանում է, եթե ծրագրի շրջանակներում ծառայությունները պահանջվում են նրա գործունեության տարածքից դուրս
Պե՞տք է «Սթափ >>վարորդը նստի ղեկին:
 
«Սթափ» վարորդը իրավունք ունի մեքենա վարել միայն այն դեպքում, եթե OSAGO քաղաքականությունը չունի սահմանափակումներ մեքենա վարելու թույլտվություն ստացող վարորդների քանակի վրա («մուլտիդրայվ» կանոն) Սահմանափակ OSAGO քաղաքականության դեպքում ձեր մեքենան կտեղափոխվի քարշակ մեքենայով
Կարո՞ղ է արտակարգ իրավիճակների կոմիսարն օգնել ինձ հավաքել վկայագրերը և դրանք իմ անունից ներկայացնել ապահովագրական ընկերությանը»:
 
Այո, եթե երրորդ անձանց կողմից ապահովագրված դեպքի վերաբերյալ փաստաթղթերի ներկայացումը չի արգելվում ձեր ապահովագրական ընկերության կանոններով
Ի՞նչ անել, եթե մեքենան խափանվի գիշերվա / Ոչ ախատանքային օրերի ընթացքում:
 
Ծրագրի շրջանակներում ծառայությունները մատուցվում են ամեն օր և շուրջօրյա, ներառյալ հանգստյան օրերը և արձակուրդը: Եթե ​​Ձեզ անհրաժեշտ է տարհանել ձեր մեքենան Toyota- ի դիլերների աշխատանքային ժամերից դուրս, այն կարող է իրականացվել անվտանգ ավտոկայանատեղի: Ծրագրի շրջանակներում աշխատանքային ժամերին ձեզ համար կկազմակերպվի նաև տարհանում դեպի դիլեր:
Ի՞նչ կլինի, եթե անսարքությունը չլինի մշտական ​​բնակության քաղաքում, և վերանորոգումը կտեւի մի քանի օր:
 
Եթե ​​մեքենան հնարավոր չէ նորոգել Toyota- ի լիազորված դիլերային կենտրոն դիմելու օրը, և մեքենայի վերանորոգման վայրից մինչև բնակության վայր հեռավորությունը գերազանցում է 100 կիլոմետրը, ծրագիրը նախատեսում է հետևյալ ծառայություններից մեկը. 
 
  • տաքսի դեպի տուն;
  • փոխարինող մեքենա;
  • ինքնաթիռի / գնացքի տոմս;
  • հյուրանոցում տեղավորում:

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ այս ծառայություններից որևէ մեկը ստանալու համար անհրաժեշտ է. 
 
  • մեքենան տարհանվել է Toyota -ի << Ճանապարհային Աջակցություն>> ծառայության կոնտակնային կենտրոնի միջոցով;
  • Հարցման պահին մեքենան գտնվում էր պաշտոնական Toyota- ի ներկայացուցչությունում.
  • Խափանման պատճառը ճանապարհատրանսպորտային պատահարը չէր.
  • Խափանման պատճառը եղել է (ներառյալ դիլերային ծառայության աշխատակիցների եզրակացության արդյունքում) մեքենայի շահագործման կանոնների խախտում
Կարո՞ղ եմ ծրագիրն օգտագործել այլ մեքենայի ապրանքանիշի համար, եթե իմ Toyota- ն միացված է ծրագրին»:
 
Մեքենան ծրագրին միացված է VIN- համարով: Հետևաբար, ծառայությունները կարելի է ձեռք բերել միայն միացված Toyota մեքենայի վրա
Կարո՞ղ են իմ հարազատները / գործընկերները օգտագործել ծրագիրը:
 
Քանի որ հենց մեքենան է միանում ծրագրին, ցանկացած օրինական սեփականատեր իրավունք ունի ծրագրի շրջանակներում ծառայություններ ստանալու: Սեփականության իրավունքը որոշում է ծրագրին միացված մեքենայի համար բանալիների և գրանցման փաստաթղթերի առկայությունը
Արդյո՞ք նրանք կօգնեն ինձ ծրագրի շրջանակներում, եթե մեքենայի անսարքություն տեղի ունենա քաղաքից 200 կմ հեռավորության վրա»:
 
Ծրագրի շրջանակներում տարահանման և տեխնիկական օգնության ծառայություններ մատուցվում են անվճար Ռուսաստանի Դաշնության, Հայաստանի և Բելառուսի Հանրապետության տարածքում `պաշտոնական Toyota- ի դիլերային կենտրոնների ներկայության քաղաքներում, ինչպես նաև այդ քաղաքների վարչական սահմաններից 200 կմ հեռավորության վրա: Եթե ​​հեռավորությունը գերազանցում է 200 կմ-ը, դուք պետք է լրացուցիչ վճարեք ծառայության ուղղակի կապալառուին 200 կմ-ից ավելի հատուկ սարքավորումների վազքի համար:
Հնարավո՞ր է ծրագրի շրջանակներում հրաժարվել ծառայություններից և դրամական փոխհատուցում ստանալ:
 
<<Ճանապարհային Աջակցություն>> ծառայությունների համար կանխիկ համարժեքներ չեն տրամադրվում
Ծրագիրը փոխանցվում է մեքենա վաճառելիս:
 
Այո Մեքենայի VIN համարը միացված է ծրագրին, բայց ոչ դրա սեփականատիրոջը: Այդ պատճառով մեքենայի ցանկացած նոր սեփականատեր կկարողանա օգտվել ծրագրի շրջանակներում նախատեսված ծառայություններից
Տեղեկատվություն

* Fullառայությունների մատուցման ամբողջական պայմանները կարելի է գտնել sideանապարհային աջակցության ծրագրի կանոններում

Ընտրեք պայմանները
Թողեք ձեր կոնտակտները, մենք ձեզ կզանգահարենք որքան հնարավոր է շուտ և կպատմենք ընթացիկ գովազդների և հատուկ առաջարկների մասին:
Ընտրեք հաղորդակցման նախընտրելի եղանակը:
[[ special_offer["special_offer[contact_type]"] .errorMessages.backend ]]
Նշեք կապի նախընտրելի տեսակը
[[ special_offer["special_offer[name]"] .errorMessages.backend ]]
Նշեք Ձեր անունը
Սխալ: գրվածքը շատ երկար է
Անվավեր նիշ: Խնդրում ենք մուտքագրել ձեր անունը ռուսերեն
[[ $select.selected.label ]]
[[ special_offer["special_offer[company_id]"] .errorMessages.backend ]]
Ընտրեք դիլերային կենտրոնը

Անձնական տվյալների մշակման համար համաձայնություն ստացող անձը:

«Տոյոտա Մոտոր» ՍՊԸ-ն, որը Ռուսաստանի Դաշնության, Բելառուսի Հանրապետության և Հայաստանի Հանրապետության տարածք ՏՈՅՈՏԱ/ԼԵՔՍՈՒՍ մակնիշի ավտոմեքենաների լիազորված ներմուծողն է, ինչպես նաև ՏՈՅՈՏԱ մակնիշի որոշ ավտոմեքենաների արտադրողը  (այսուհետ՝ Ընկերություն), նշանակողը Տոյոտա/Լեքսուսի Լիազորված գործառքառուներ/Գործընկերներ/Գործընկեր-գործարքառուներ, Տոյոտա Իրավազորված սպասարկման կենտրոններ (այսուհետ՝ Գործարքառու), որը տեղակայված է հետևյալ հասցեում. 141031,  Ռուսաստան, Մոսկվայի մարզ, Միտիշչիի շրջան, Մոսկվայի օղակաձև ավտոճանապարհի 84-րդ կիլոմետր, «Ալտուֆևո» ԱԱԳ, տ.  5, շ. 1

1.1 Սույնով Հաճախորդը Ընկերությանը համաձայնություն է տալիս իր անձնական տվյալների, մասնավորապես վերը նշված տվյալների, ինչպես նաև IP հասցեի, թխուկ ֆայլերի մշակման համար:

1.2 Անձնական տվյալների մշակումը ենթադրում է հետևյալ գործողությունները. անձնական տվյալների հավաքումը, գրառումը, համակարգումը, կուտակումը, պահպանումը, ճշգրտումը (արդիացումը, փոփոխությունը), դուրսբերումը, օգտագործումը, հաղորդումը (տրամադրումը, մատչելիությունը, տարածումը), այդ թվում՝ հաղորդումը ստորև նշված երրորդ անձանց ինչպես Ռուսաստանի Դաշնության տարածքում, այնպես էլ միջսահմանային փոխանցումն այն երկրների տարածքներ, որոնք անձնական տվյալների համապատասխան պաշտպանություն են ապահովում, արգելափակումը, դիմազրկումը, ոչնչացումը:   Ընկերությունն անձնական տվյալները մշակում է ավտոմատացման միջոցների օգտագործմամբ կամ առանց այդպիսի միջոցների օգտագործման: Ընկերությունը Հաճախորդին նրա անձնական տվյալների մշակման դեպքում երաշխավորում է անվտանգության և գաղտնիության այն պահանջների պահպանումը, որոնք սահմանված են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

1.3 Անձնական տվյալների մշակման նպատակն է.

1) Հաճախորդների բազայի ձևավորումը (ներառյալ տեղեկությունները, որոնք անձնական տվյալների սուբյեկտը համահասանելի է դարձրել), Հաճախորդի նույնականացումը Ընկերության տեղեկատվական համակարգերում, պահպանումը Ընկերության տեղեկատվական համակարգերում, Հաճախորդների բազայի պահպանումը արդիական վիճակում, վիճակագրության և ներքին հաշվետվությունների վարումը, շուկայի վերլուծությունը, հատվածավորումը և կանխատեսումը, մրցակցային առաջարկների, հատուկ պայմանների ձևավորումը, խթանող և նմանօրինակ գործողությունների ձևավորումը.

2) Սպասարկման վերահսկման իրականացումը, Հաճախորդի պատվերների/հայտերի/դիմումների իրականացումը, տեղեկատվական բնույթի տեղեկությունների ուղղորդումը՝ ներառյալ տվյալները, որոնք պահանջվել են Հաճախորդի պատվերի/հայտի/դիմումի շրջանակներում, Հաճախորդի պատվերի/հայտի/դիմումի կարգավիճակի և դրանց վերաբերյալ ընդունված որոշումների մասին ծանուցումները:

3) Շուկայագիտական ուսումնասիրությունների և հարցումների անցկացումը:

1.4 Հաճախորդը տեղեկացված է և համաձայնություն է տալիս Ընկերության կողմից իր անձնական տվյալների տարածման, ինչպես նաև Հաճախորդի անձնական տվյալների հաղորդման (այդ թվում՝ միջսահմանային) համար երրորդ անձանց, որոնց թվարկը տեղակայված է www.toyota.ru/legal և www.lexus.ru/legal. կայքէջերում: Թվարկը Ընկերության կողմից պահպանվում է արդի վիճակում:

1.5 Սույն համաձայնությունը անձնական տվյալների մշակման վերաբերյալ գործում է դրա ստորագրման օրից 10 (տասը) տարվա ընթացքում: Համաձայնությունը կարող է հետ կանչվել՝ Ընկերությանը գրավոր դիմում ուղարկելով պատվիրված փոստային առաքումով՝ ներդիրի փաստաթղթերի ցուցակով, հետևյալ հասցեով. 141031,  Ռուսաստան, Մոսկվայի մարզ, Միտիշչիի շրջան, Մոսկվայի օղակաձև ավտոճանապարհի 84-րդ կիլոմետր, «Ալտուֆևո» ԱԱԳ, տ. 5, շ. 1:

1.6 Հաճախորդի կողմից սույն համաձայնությունը հետ կանչվելու դեպքում անձնական տվյալների մշակումը կդադարեցվի, իսկ տվյալները կոչնչացվեն նշված փաստաթղթի ստացման ամսաթվից 30 (երեսուն) օրը չգերազանցող ժամկետում:
Ընդ որում՝ Ընկերությունը իրավասու է չդադարեցնել անձնական տվյալների մշակումը և չոչնչացնել դրանք Ռուսաստանի Դաշնության գործող օրենսդրությամբ սահմանված դեպքերում:

[[ special_offer["special_offer[agree]"] .errorMessages.backend ]]
Պարտադիր է համաձայնվել պայմաններին

Մեր մասնագետները շուտով կկապվեն ձեզ հետ