Սեզոնի փոփոխությունը ճանապարհային բարդ պայմանների ժամանակաշրջան է ինչպես քաղաքում, այնպես էլ դրանից դուրս: Բայց անկախ իրավիճակից, կարող եք հույսը դնել Toyota- ի աջակցության վրա: Ճանապարհային Աջակցությունը երաշխիք է, որ ձեր բոլոր ծրագրերը կիրականանան:
<<ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ>> ԾՐԱԳԻՐԸ, ՁԵՐ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆ Է, ԵԹԵ
- Դուք ցանկանում եք 24/7 աջակցություն ունենալ ճանապարհի ցանկացած դժվար իրավիճակում:
- Դուք ցանկանում եք պահպանել շարժունակությունը, անկախ նրանից, թե ինչ է պատահում:
- Դուք չեք ցանկանում ժամանակ ու ջանք վատնել ճանապարհին անսպասելի խնդիրները լուծելու համար:
ԾՐԱԳՐԻ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Օգուտ
Ճանապարհային միջադեպի դեպքում դուք կխուսափեք անսպասելի ծախսերից:
Վստահություն
Ձեր ճանապարհը կշարունակվի ինչպես պլանավորված է ՝ անկախ նրանից, թե ինչ կլինի
Աջակցություն դժվար իրավիճակներում
Կարիք չկա ինքներդ անիվը փոխելու կամ մարտկոցը լիցքավորելու
Շարժունակություն
Ճանապարհորդությունը շարունակելու ծառայությունների շնորհիվ ՝ տաքսի, փոխարինող մեքենա և այլն: - պետք չէ փոխել ձեր ծրագրերը
ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ <<ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ>> ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՄԱՐ
Toyota մեքենաները հայտնի են իրենց լեգենդար հուսալիությամբ: Բայց նույնիսկ նրանց հետ միասին կարող եք հայտնվել չնախատեսված իրավիճակում: Նման դեպքերի համար մենք տրամադրել ենք <<Ճանապարհային Աջակցության>> պրոֆեսիոնալ ծրագիր: Համոզված եղեք, որ ինչ էլ որ պատահի, դուք խնդրի հետ մենակ չեք մնա:
Ձեր քաղաքից բացակայելու դեպքում, մեքենայի պատասխանատու պահեստավորում և Տոյոտա Դիլերի մոտ վերանորոգում (նաև աշխատանքային ժամերից դուրս)
- Տաքսի Toyota- ի դիլերից ` ճանապարհորդությունը շարունակելու համար:
- Տաքսի դեպի Toyota դիլեր ՝ վերանորոգումից հետո մեքենան վերցնելու համար
Տեղեկատվական և տեխնիկական աջակցություն հեռախոսով:
- Գնացքով և/կամ ինքնաթիռով ճանապարհորդության շարունակության կազմակերպում:
- Մեքենայի վերանորոգման ընթացքում Ձեզ հյուրանոցներում տեղավորման կազմակերպում:
- Փոխարինող փոխադրամիջոց ձեր մեքենայի նորոգման ժամանակի համար
Ծառայություն «Սթափ վարորդ»:
Արտակարգ իրավիճակների հանձնակատարի ծառայություններ այն դեպքում, երբ ձեր մեքենան կդառնա ճանապարհատրանսպորտային պատահարի մասնակից:
Էվակուացիա դեպի Toyota- ի մոտակա դիլեր:
Էվակուացիա դեպի Toyota- ի մոտակա դիլեր:
Հոգ տարեք ձեր Toyota- ի մասին օրական 24 ժամ, շաբաթական 7 օր, տարին 365 օր: Հարցրեք մեր Toyota- ի դիլերներից որևէ մեկին <<Ճանապարհային Աջակցություն>> ծրագրին միանալու պայմանների մասին:
Հաճախ տրվող հարցեր՝
- հեռախային տեղեկատվական և տեխնիկական աջակցություն;
- վերանորոգում անսարքության տեղում;
- շարժիչը արտաքին էներգիայի աղբյուրից սկսելը;
- վնասված անիվի վերանորոգում / փոխարինում;
- մինչև 10 լիտր դիզելային կամ բենզինային վառելիքի առաքում;
- կողպված դռների, կապոտի, մեքենայի բեռնախցիկի բացում;
- տեղում այլ փոքր վերանորոգումներ (հիմնական մարտկոցներում մարտկոցների փոխարինում և այլն);
- տարհանում Toyota- ի մոտակա դիլերային վաճառքին;
- «Սթափ վարորդ» ծառայություն: Տրամադրվում է ոչ ավելի, քան տարին երկու անգամ.
- այն դեպքում, երբ հաճախորդի մեքենան կդառնա ճանապարհատրանսպորտային պատահարի մասնակից, արտակարգ իրավիճակների կոմիսարի ծառայություններ
- Վարորդի և (ոչ ավելի, քան չորս) ուղևորների համար տաքսիի տրամադրում Toyota- ի դիլերից դեպի հաճախորդի ցանկալի նպատակակետ .
- Վարորդի և (ոչ ավելի, քան չորս) ուղևորների ուղևորության շարունակության կազմակերպում այլ տրանսպորտային միջոցների, այդ թվում ՝ գնացքի և ինքնաթիռի միջոցով.
- Վարորդի և ուղևորների համար 4-րդ կարգի հյուրանոցում տեղավորելու կազմակերպում.
- Նորոգման ժամանակահատվածի համար փոխարինող մեքենայի տրամադրում
- հաճախորդի բնակության վայրից տաքսիով ճանապարհորդության կազմակերպում դեպի Toyota- ի դիլեր, որն իրականացրել է մեքենայի վերանորոգումը
- տրանսպորտային այլ միջոցներով, ներառյալ գնացքով և ինքնաթիռով, հաճախորդի համար ճանապարհորդության կազմակերպում
<<Ճանապարհային Աջակցություն >> ծրագիրը տարածվում է բոլոր նոր տրանսպորտային միջոցների վրա.
- Toyota Land Cruiser 200 (արտադրության շրջան ՝ 2015-ի սեպտեմբերից) - գնված 2015-ի նոյեմբերի 04-ից - 2018-ի դեկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածում;
- Toyota Land Cruiser 200 - գնված 2019 թվականի հունվարի 1-ից;
- Toyota Land Cruiser Prado (արտադրության շրջան ՝ 2017-ի սեպտեմբերից) - գնված 2017-ի հոկտեմբերի 30-ից;
- Toyota Fortuner (դիզելային վառելիք) - գնված 2018 թվականի փետրվարի 1-ից մինչև 2018 թվականի մարտի 31-ը ընկած ժամանակահատվածում;
- Toyota RAV4 - ձեռք բերված 2018 թվականի օգոստոսի 1-ին;
- Toyota C-HR - ձեռք բերված 2018 թվականի օգոստոսի 1-ից;
- Toyota Camry - Ձեռք բերված 2019 թվականի հունվարի 1-ին:
- 3 (երեք) տարի Toyota Land Cruiser 200 և Toyota Land Cruiser Prado տրանսպորտային միջոցների համար;
- 1 (մեկ) տարի Toyota- ի մյուս մոդելների համար:
2018 թվականի օգոստոսի 01-ից մինչև 2019 թվականի մարտի 31-ը գնված տրանսպորտային միջոցների համար.
- 3 (երեք) տարի ՝ Toyota Land Cruiser 200 և Toyota Land Cruiser Prado տրանսպորտային միջոցների Toyota Dealer- ում 1 ամսվա սպասարկման պայմանով.
- 1 (մեկ) տարի `Toyota- ի այլ մոդելների համար Toyota Dealer- ում 1 ամիս սպասարկման ենթակա:
2019 թվականի ապրիլի 01-ից գնված տրանսպորտային միջոցների համար.
- 3 (երեք) տարի ՝ Toyota Land Cruiser 200 և Toyota Land Cruiser Prado մակնիշի ավտոմեքենաների Toyota- ի դիլերի մոտ ՏՍ1, ՏՍ 10,000 և ՏՍ 20,000 անցնելու պայմանով;
- 1 (մեկ) տարի ՝ Toyota- ի այլ մոդելների համար Toyota Dealer- ում ՏՍ1 սպասարկման պայմանով
- հեռախոսային տեղեկատվական աջակցություն;
- տեխնիկական օժանդակություն և վերանորոգում անսարքության վայրում;
- տարհանում;
- մեքենայի պատասխանատու պահպանումը դիլերային գրասենյակում `շփման պահին այս կամ այն պատճառով վերանորոգման անհնարինության դեպքում.
- արտակարգ իրավիճակների հանձնակատար;
- տաքսի `մեքենայի անսարքության դեպքում հաճախորդի համար ցանկալի նպատակակետ մեկնելու համար.
- փոխարինող մեքենա `մեքենայի վերանորոգման պահին;
- ամրագրում և տոմսերի վճարում, եթե անհրաժեշտ է շարունակել ձեր ճանապարհորդությունը գնացքով կամ ինքնաթիռո
- վերանորոգման ընթացքում հյուրանոցում տեղավորում;
- «Սթափ վարորդ» ծառայություն:
Ամբողջական կանոնները կարող եք գտնել www.toyota.ru կայքում
Բացի այդ, ծրագրի շրջանակներում մատուցվող ծառայությունների ցանկն ընդլայնվել է.
- Իրավաբանական օգնություն հեռախոսով
- Տեղափոխում օդանավակայանից
- Կոնսյերժ ծառայություն
Ծառայությունների մասնակի վճարման անհրաժեշտությունն առաջանում է, եթե ծրագրի շրջանակներում ծառայությունները պահանջվում են նրա գործունեության տարածքից դուրս
- տաքսի դեպի տուն;
- փոխարինող մեքենա;
- ինքնաթիռի / գնացքի տոմս;
- հյուրանոցում տեղավորում:
Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ այս ծառայություններից որևէ մեկը ստանալու համար անհրաժեշտ է.
- մեքենան տարհանվել է Toyota -ի << Ճանապարհային Աջակցություն>> ծառայության կոնտակնային կենտրոնի միջոցով;
- Հարցման պահին մեքենան գտնվում էր պաշտոնական Toyota- ի ներկայացուցչությունում.
- Խափանման պատճառը ճանապարհատրանսպորտային պատահարը չէր.
- Խափանման պատճառը եղել է (ներառյալ դիլերային ծառայության աշխատակիցների եզրակացության արդյունքում) մեքենայի շահագործման կանոնների խախտում
* Fullառայությունների մատուցման ամբողջական պայմանները կարելի է գտնել sideանապարհային աջակցության ծրագրի կանոններում